• Je zorgt voor structuur: De hele kantoororganisatie is in jouw handen – vanaf de
Bestelling en administratie van kantoor- en verbruiksartikelen tot aan de controle van
Dienstverleners (bijvoorbeeld schoonmaakpersoneel, pakketdiensten).
• Je neemt de postverwerking over inclusief de voorbereiding en opvolging van
interne en externe benoemingen.
• Ook het coördineren en bewaken van afspraken behoort tot je dagelijkse taken.
• Je neemt telefoongesprekken aan en schakelt door via de telefooncentrale
telefoon systeem.
• Je ondersteunt bij de reisplanning (hotel- en vluchtboekingen).
• Je bent een echte teamspeler: Je bent betrokken en behulpzaam voor je team
ondersteunen in de dagelijkse gang van zaken en zowel organisatorisch als
ook administratieve werkzaamheden.
ons assortiment
• Fulltime of parttime vaste aanstelling.
• Een uitdagende baan in een constant groeiende vastgoedorganisatie.
• Een open, vriendelijke werksfeer met vlakke hiërarchieën.
Een sfeervolle en moderne werkplek omringd door een gemotiveerd team.
Hebben we uw interesse gewekt?
Dan ontvangen wij graag uw zinvolle documenten - in pdf-formaat - (korte begeleidende brief, cv, attesten) inclusief de vroegst mogelijke startdatum en met vermelding van uw salarisverwachtingen per e-mail aan:
bewerbungen@rdb-real-estate.com
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze ook graag telefonisch.
Telefoon: 0201-857954 90