• Je zorgt voor structuur: De hele kantoororganisatie is in jouw handen – vanaf de Bestelling en administratie van kantoor- en verbruiksartikelen tot aan de controle van Dienstverleners (bijvoorbeeld schoonmaakpersoneel, pakketdiensten). • Je neemt de postverwerking over inclusief de voorbereiding en opvolging van interne en externe benoemingen. • Ook het coördineren en bewaken van afspraken behoort tot je dagelijkse taken. • Je neemt telefoongesprekken aan en schakelt door via de telefooncentrale telefoon systeem. • Je ondersteunt bij de reisplanning (hotel- en vluchtboekingen). • Je bent een echte teamspeler: Je bent betrokken en behulpzaam voor je team ondersteunen in de dagelijkse gang van zaken en zowel organisatorisch als ook administratieve werkzaamheden.
ons assortiment
• Fulltime of parttime vaste aanstelling. • Een uitdagende baan in een constant groeiende vastgoedorganisatie. • Een open, vriendelijke werksfeer met vlakke hiërarchieën.
Een sfeervolle en moderne werkplek omringd door een gemotiveerd team.
Hebben we uw interesse gewekt?
Dan ontvangen wij graag uw zinvolle documenten - in pdf-formaat - (korte begeleidende brief, cv, attesten) inclusief de vroegst mogelijke startdatum en met vermelding van uw salarisverwachtingen per e-mail aan:
bewerbungen@rdb-real-estate.com
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze ook graag telefonisch.